11 de juliol 2010

Tonant a agafar el ritme d'entrenaments

Després d'uns dies de molta calor i amb molta mandra per entrenar, de manera quasi increïble he aconseguit enllaçar quatre dies seguits sortint a córrer i a pedalar. Tant dissabte com ahir, vaig sortir una estona a córrer, 9 i 10 km, just per no acabar de perdre el ritme i sense gaires ganes, amb molta calor i les cames molt cansades. El diumenge tenia la intenció de fer una sortida llargueta de km però sense dificultat, i em vaig descarregar un track que voltava per bona part de la Plana, amb l'única dificultat de pujar a la Creu de la Miranda. Vaig sortir molt d'hora, abans de les 7, i després de passar per Manlleu vaig anar seguint pistes i més pistes i creuant moltes granges, passant per sota la Creu de Gurb i Sant Sebastià, arribant a Santa Eulàlia i enfilant direcció la Miranda. La pujada des d'aqui no és molt dura i vas per bona pista, amb alguna petita rampa més important. Això si, molt bones vistes de tota la plana des de dalt. Després ja vaig baixar direcció Vic i vaig acabar de voltar passant per Sant Julià ( parada a les set fonts obligada!!), Folgueroles i Roda. Al final 73km però molt males sensacions i molt mal de quàdriceps.

La Creu de la Miranda

I avui, sortida més curta però més intensa, fent una volta clàssica meva per quant no tinc gaire estona per entrenar: Baixada fins a Can Patel, pujant a l'Esquirol per la Barra de Ferro i tornant per la Cavorca i Sant Pere. Feia bastanta calor però de seguida he nota que les cames anàven millor que diumenge, i he fet la pujada fins a l'Esquirol a un ritme bastant alt, ajudat per l'ombra que hi ha en aquest tram que va pujant i pujant, tot i que es pot pujar bastant bé. He baixat ràpid per la Cavorca fins arribar a Sant Pere i tornant pel vora Ges, fent 34km en 1h40'. A veure si segueix aquest bon ritme d'entrenaments.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada