30 de juny 2010

De moment, bona setmana

Ja estem a mitjans de setmana i de moment no em puc queixar de com està anant a nivell d'entrenaments. Ahir ja vaig sortir amb la btt 1h40', per fer 32km, i per fer deu dies que no pedalava la veritat és que em vaig notar molt bé de cames, tot i que no vaig fer grans desnivells. I avui, aprofitant que deixava el cotxe al mecànic a Sant Pere, he tornat corrent cap a casa, això si, fent una petita volteta. Tenia la intenció de pujar fins Bellmunt, i he anat per carretera fins després de la Redorta, però veient que el temps amenaçava tempesta, m'he desviat per la carretera que porta fins al coll de Duec. Déu n'hi do com puja aquest tros. Un cop a dalt he anat baixant i carenajant fins passar aprop del Serrat Alt, per sota el castell dels Moros, i fins a casa, tota l'estona acompanyat d'una fina pluja però sense arribar a descarregar. M'han sortit 11'5km i 486 de desnivell acumulat. Curiosament, les tres últimes sortides que he fet corrent, he acabat fent els mateixos km, 11'5, tot i passar per llocs molt diferents. Dec tenir un gps mental que fa que li agradi aquesta distància....

A dalt, al fons es veu la cortina d'aigua que descàrregava per Roda i Manlleu, i jo, amb l'amenaça dels núvols de tempesta .


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada