22 de febrer 2009

Roda-Pantà de Sau-Rupit-Tavertet-Roda

Dia post-Carnaval on creia que no seria capaç d'aixecar-me.Precisament tota la rua de Torelló acaba just a darrera casa meva,i si volia dormir....
Al final però m'he llevat i he anat cap a Roda a buscar la bici,tot comprovant l'estat dels carrers després de la festa d'ahir:ampolles,pixades,restes de disfresses....uff!!
Avui volia fer una volteta llarga,seguint una ruta que ja he fet més d'una vegada i que m'agrada perquè deixa rodar molt,amb poca dificultat tècnica,i he anat direcció Folgueroles i el castell de Sant LLorenç,on enllaço amb la carretera de Vilanova de Sau i per pista fins Sant Romà i el pantà de Sau.Aqui agafo la pista que puja fins a Rupit,són 14kms bastant trenca-cames,però de bon fer i amb unes vistes dels cingles de Tavertet impressionants.

Després de deixar Rupit,m'enfilo pel corriol que enllaça amb la pista que va a Tavertet passant per l'Avenc,i disfruto d'unes fantàstiques vistes de tot el Montseny,que sembla una illa enmig d'un mar de boira que ho tapa tot.

Quan ja es deixa Tavertet,la pista s'enfila cap a Cantoni,les forces m'acompanyen tot i portar ja 50kms a les cames i apreto una mica,notant-me bastant fresc i amb energia per pujar molts trams dret i amb força.Després de Cantoni ja és tot baixada,i ara toca disfrutar,tot i que jo no sóc gaire de baixades,però també s'agraeix això de no haver de pedalar gaire...Acabo amb 73kms i 4h30m sobre la bici,una bona sortida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada