04 de febrer 2009

I si visqués a Tarifa?

Això és el que m'anava preguntant aquesta tarda,quan em trobava enmig de fortes ventades,i maleïnt el fet de veure'm frenat i avançar a pas de tortuga...Realment, el vent és un dels pitjors enemics,junt amb el fang,dels btteros,i m'agradaria conèixer gent de zones ventoses tipus Tarifa o a l'Empordà,per saber com carai s'ho fan per entrenar i no perdre els nervis ni la motivació tot lluitant contra aquest fenòment tant emprenyador. Costa molt trobar la combinació de plats/pinyons ideal,potser em faria falta un màstil i una vela per aprofitar quan bufa a favor?(Ja,ja,ja).
Al final avui he fet 42km força planers pels voltants de Sant Julià i Folgueroles,m'he trobat amb les cames àgils i descansades i és que feia una setmaneta que no agafava la bici,només alguna classe de bodypump pel mig i poca cosa més.
per la ruta dels molins

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada