25 de febrer 2009

Roda-Mont-Rodon-Puiglagulla-Roda(47kms)


Després de que ahir fes una sortida tranquileta,avui volia una mica més de dificultat en quant a desnivell,i he dividit la sortida en dues parts.Primer volia rodar tranquilament per les pistes que,després de deixar la plaça Osona de Vic,travessen Mont-Rodon i creuen la carretera que va de Taradell als Hostalets.El problema ha estat el vent,que bufava molt fort de cara i la veritat és que m'ha desmoralitzat bastant,no hi havia manera d'avançar!Després de creuar el riu Gurri pel pont del Molí dels Sors,aquí ja ha començat lo millor,amb uns primers metres que són molt tècnics,amb molta roca i desnivell,que van a parar a una pista més bona i ample,fins al collet de guaitallops i el del vilar,on he anat fent petites sèries i intervals.M'he notat les cames bastant fresques,comparat amb la setmana passada,i podia exprimir-me força abans de començar a notar l'àcid làctic als quàdriceps,una sensació que m'encanta.Després de passar per Puiglagulla he tornat a desfer part de la ruta d'ahir i he tornat a passar per la Carena(es nota que m'agrada!!).Demà una mica de gimnàs(bodypump,com no!),i suposo que diumenge sortiré amb una colla que hi he conegut,tinc ganes de compartir experiències amb més gent,últimament estic en plan El Llanero Solitario!!

un kit-kat a puiglagulla...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada