13 de febrer 2009

Apretant una mica

Després de que dimecres hagués fet 60km sense cap dificultat,només rodar i rodar,avui he volgut fer un treball més específic per guanyar en potència i he treballat fent algunes sèries
Quan ja portava una horeta de calentament,on he passat per la meva habitual ruta que em porta fins a Sant Marc i baixa fins a St Julià i Folgueroles,he enfilat decidit cap al salt de la minyona.He anat pujant combinant 4minuts de pujada a tope amb uns 3 minutets de relax,i així fins arribar a dalt bastant trinxat,amb les cames carregades encara de la sessió d'ahir al gimnàs.
Baixada ràpida pel darrera i torno a afrontar la pujada,aquest cop fins a la meitat,amb un parell de sèries més fins que els meus quàdriceps han dit prou. Al final 46km i amb bones sensacions.
Per cert,en aquests dies a la tarda,quan surt el sol i fa una mica de caloreta,trobo que la roba em fa nosa,sobretot en plena pujada i quan apreto de valent.No sé,em treuria roba,però després de seguida agafes fred en alguna raconada on no hi toca el sol,i quan et tornes a abrigar torna a sortir el sol i tornes a tenir calor....que complicat que és!!Espero que aviat em pugui treure la jaqueta d'hivern,em noto més pesat de lo que realment estic.

una de les zones més dures de la pujada

cansat,contemplant la magnífica vista

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada