02 de novembre 2011

I aquest novembre: Duatló de Vallfogona i Duatló de Castellar del Vallès.

M'ha costat decidir-me, però després de mirar l'agenda de duatlons i curses vàries, finalment aquest novembre correré en dues .d' inèdites per mi: la de Vallfogona del Ripollès, puntuable pel Circuit Català de Duatló de Muntanya. Recorregut clàssic de 6+20btt+3, amb ganes de fer-la perquè crec que serà dura, sobretot tenint en compte que ara vénen dos dies de pluja i aquella zona ja de per si és humida, o sigui que fang assegurat. I el dia 20 de novembre, es disputa la 5ena duatló de Castellar del Vallès, ahir vaig estar mirant el recorregut i em va fer decidir. Té un format diferent, 18btt+12 corrent, amb bastanta pujada per les gràfiques que vaig veure, i 16btt per acabar. A veure què tal.

I a nivell d'entrenaments, estic gaudint d'uns dies molt bons amb la bici, amb sortides no gaire llargues però intenses i amb unes sensacions que no recordo haver tingut mai en els tres anys i poc que fa que torno a pedalar. Ahir, per exemple, va ser un dia boníssim. Un dia d'aquells que et despertes amb una mica de mal de cap(el vi del dia anterior potser?... ), i que et costa decidir si marxar o no marxar. Al final surts i tot i fer un recorregut sense massa història, passant per la Carena a Sant Julià i arribant a Puiglagulla, decideixes tornar pujant fins al Salt de la Minyona. Volia provar com estava de cames i la meva sorpresa va ser veure com pujava a una velocitat força elevada. Doncs res, després de més d'un any on com a màxim pujava amb 17', ahir vaig baixar el temps i vaig arribar a dalt amb 15'50''...contentíssim!! Em van sortir 50km i vaig disfrutar molt per tal com em vaig trobar. A veure si en aquestes dues curses em noto més o menys igual.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada