28 de novembre 2011

Duatló de l'Ametlla, tornada a la realitat: 40è de 250.

Després del 5è lloc de la setmana passada a Castellar, ahir vaig tocar de peus a terra i vaig comprovar que quan hi ha molt nivell, hi ahir n'hi havia, no passo de ser un corredor discretet. Hi és que sobretot el tram de córrer, quasi tot pista i molt ràpid, no era el que més m'afavoria, i és un aspecte que hauré de millorar i molt. Però tot i la classificació, vaig disfrutar molt amb la bici i em vaig trobar fort de cames.


Ben d'hora em passava a buscar en Marc Camara ( ell ha quedat el 95), i arribàvem amb temps de sobra per preparar-ho tot amb calma. Com sempre, a l'hora de deixar i treure les coses al box, et topes amb la gent de la Federació de Trialtó, que no sé perquè aquest malhumor que porten a sobre(no tots), si no tenen ganes de fer la seva feina i estan allà amargats que es dediquin a una altra cosa...
La cursa començava amb els quasi 6km corrent. La primera part picava cap avall, i els tres primers km el Garmin em marcava 3'37'' de mitja, un ritme al qual no estic acostumat, però que encara aguantava prou bé. Després giràvem cap amunt, i tornàvem tot enllaçant pistes i carrers fins a la zona de transició. Agafem la bici, i comença el recorregut btt amb unes bones rampes de pujada, algunes de molinet, i noto que les cames funcionen bé, i puc anar recuperant posicions, crec que en aquest sector he adelantat a gairebé trenta corredors. Entre pujada i pujada, hem baixat per un parell de corriols molt xulos, tot i que en el segon he patit una petita caiguda, sense més conseqüències que una bona rascada a la cama, i un sorollet del disc del davant, que ja m'ha acompanyat ( i rallat!!) fins al final. Fins al km 12, hem anat pujant i pujant, amb algun petit descans, fins que ha començat el tram de baixada, just quan més fort em notava. Això si, la baixada molt divertida i a on els mes "descenders" podien disfrutar, amb algun caminet realment xulo. En un lloc on t'havies de desviar a l'esquerra, no he vist les fletxes i baixava pel lloc equivocat, sort que un corredor que venia de cara i que també s'havia equivocat m'ha fet frenar i no he perdut gaire temps. De fet, en la duatló d'ahir, petites errades et penalitzàven molt, ja que mirant la classificació final, amb tant sols 5 minuts podies guanyar o perdre 20 llocs. Els km finals han set els més feréstecs, travesssant recs i passant un zona de sorra que ni a la Titan Desert...Després d'arribar a boxes ja només faltava córrer 3km que eren part dels que hem fet al principi, i que només m'han servit per guanyar un lloc i arribar prou sencer al final.




en Francesc Freixer, com sempre guanyant

Ara vénen un parell o tres de setmanes on no competiré, i on vull fer uns bons entrenaments, sobretot corrent per muntanya. I en tram final de l'any, sobretot amb ganes de fer-ho bé a la Cursa de Na' Dalt, la cronoescalada a Bellmunt per Sant Esteve, i potser el 31 acomiado el 2011 a la Duatló de Cabrils, que crec que pot estar bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada