13 de novembre 2011

En bona companyia pel Cabrerès.


Aquest cap de setmana, en Joan Escarrabill, en Jordi Padrós, en Xavier Serra i en Xic, s'han muntat una bona sortida bttera per seguir pel seu compte el recorregut dels Tracks del Diable, fent nit ahir dissabte a Santa Maria de Besora. Tot i que jo no podia fer la ruta dels dos dies, si que vaig tenir temps de començar ahir al mati a Torelló, i acompanyar-los fins a Rupit, on els vaig deixar al migdia, just abans de que paressin per dinar una miqueta. No es van poder encantar gaire, ja que el dia s'ha escurçat molt, però van poder arribar pels volts de les 6, i patint bastant pujant a Collsaplana. Això si, l'estona que els vaig acompanyar vaig disfrutar molt de la bona companyia i de les vistes i els camins espectaculars del Cabrerès en aquesta època de l'any, cent per cent recomanables.






I a nivell personal, aquesta setmana ha estat molt bona, recuperant bones sensacions després del dia estrany que vaig tenir a la duatló de Vallfogona. Sobretot destaco la sortida corrent de divendres Collformic-Matagalls, on em vaig treure el mal regust de boca que tenia després de la caiguda que em va portar a l' Hospital, per cosir-me amb 3 punts el tall que em vaig fer al braç durant la baixada. Vaig superar amb un minut el meu millor temps d'ascensió, pujant amb 28'30''.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada