06 de gener 2010

Ultims dies preparant-me per fer la duatló de Folgueroles,el meu debut en duatlons,on bàsicament he rodat per tota la zona on es farà,és el que té tenir el track pel gps.El diumenge vaig sortir des de Torelló i vaig anar rodant tranquilament fins a Folgueroles,on vaig seguir tota la ruta.Té una mica de tot,pujades,pujades tècniques,baixades tècniques,corriols molt xulos,pista....És curiós que tot i el gps he hagut de tornar enrere 3 o 4 cops per baixar massa confiat i sense mirar la pantalla.Són 19'5kms que espero fer amb 1h 15',més o menys,depenent de com estigui el terreny.Quan vaig acabar el tram vaig tornar altre cop a Torelló,i em van sortir 61kms,que feia molt temps que no feia.
Dilluns vaig descansar,i dimarts vaig sortir a trotar 50' pel cami vora Ter,per Torelló,amb males sensacions i els quàdriceps encara molt carregats de diumenge.Ahir descans obligat pel temps,i avui m'he carregat la bici al cotxe i altre cop fins a Folgueroles,on he fet un petit simulacre de duatló(de fet,he fet tot el recorregut).Primer he fet els 6kms corrent,amb algun tram molt humit i que patinava molt,i després altre cop el tram btt,amb millors sensacions que diumenge i molt de fang tot i que sense ser preocupant,només un parell de zones molt humides i amb pendent que jo sóc incapaç de baixar a dalt la bici.Quan he arribat altre cop he fet el tram corrent,amb millors sensacions que el primer cop,i acabant prou sencer.Tinc el meu petit objectiu d'acabar amb 2h/2h 5',a veure si ho aconsegueixo.
I ara a esperar que arribi el fred,ja fa dies que van avisant de l'arribada d'un front fred,que de cara a dijous i fins el cap de setmana ens farà baixar les temperatures molt per sota dels zero graus....Quin remei,pitjor ho van tenir l'any passat,que pocs dies abans havia nevat!!
ja falta menys per diumenge....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada