21 de gener 2010

Sense pedalar, però corrent

Setmana on encara no he pedalat, però on si que he sortit a córrer un parell de vegades sumant uns 25kms.Primer va ser dilluns que vaig sortit en la que ha estat la meva primera experiència nocturna, i negativa, amb frontal.La veritat és que vaig molt mal equipat i tinc un cutre frontal del Decathlon, i les feines eren per distingir on trepitjava, i la percepció de les coses és totalment diferent, em costava posar bé els peus al terra quan el terreny es complicava i no era capaç de notar si portava un bon ritme o no. En fi, 11kms i amb la sensació de que o milloro el material que tinc o no hi torno.
Avui he tornat a córrer, amb llum, i amb ganes de fer uns quants kms a un ritme "macu". He fet un recorregut bastant habitual en mi, enfilant cap a Lourdes i baixant fins el polígon de la Coromina, per tornar a pujar fent una petita volta repetint els primers kms. Han sigut 14kms en 1h6', amb 263 mts de desnivell +, i notant-me prou lleuger de cames en els trams de pujada. Ara porto dues setmanes vigilant amb el menjar, perdent una mica de pes, i es nota. Objectiu:baixar uns 3kgs més.
A veure si demà puc sortir 1'5h amb la bici, apretant una mica, i diumenge una tirada més llarga tot i les previsions dolentes del temps.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada