28 de gener 2010

Ultims dies abans de Folgueroles

Ultims dies abans de la duatló de Folgueroles, i anem fent els kms finals tan corrent com pedalant. Primer va ser dimarts que vaig sortir a córrer al costat del riu, a Torelló, fent unes quantes sèries de 800mts, amb prous bones sensacions, i acabant de fer una volta passant per Rocaprevera i sumant un total d' 11'5kms en 54'. I avui, escapadeta amb la bici per fer un recorregut circular que m'ha portat fins a l'Esquirol passant per Llafrenca i can Patel, en un dia on m'he trobat especialment bé i extranyament hàbil en les zones més tècniques, sembla que mica en mica la química entre la Scott Scale 30 i jo va creixent, i avui era un d'aquells dies que no deixaries de pedalar. He tornat passant pel Feu i la Cavorca, fent una petita desviació per fer uns quants corriols(bastant enfangats), i tornant per Sant Pere i altra cop Torelló. Al final 37 kms i 770mts de desnivell +, en 1h55'. Potser demà torno a sortir una horeta a pedalar una estona, només per rodar i mantenir les cames actives, i dissabte descans total. I diumenge...doncs ja veurem què tal, no em marco cap objectiu, disfrutar i intentar acabar pels voltants de les 2h 5'/10', que crec que és factible.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada