07 de novembre 2009

Tornant a la "normalitat"

Després d'uns dies sense fer absolutament res,mica en mica torno a posar-me les piles.Des de que va néixer l'Adrià,la meva vida s'ha transformat en canviar bolquers,paperassa amunt i avall,comprar,fer el dinar...són uns dies intensos i que no m'han deixat temps per res.Aquesta setmana,però,ja he començat a fer una mica d'activitat,sortint a córrer un parell de dies per Torelló,a la nit,uns 35/40 minuts molt trotadors,i un dia de gimnàs.
Aquest matí,després de tres setmanes(tela!),m'he escapat amb la bici.Patia per veure com em trobaria,i,efectivament,les sospites s'han confirmat.D'entrada m'he ficat roba d'hivern total,error,i tot i que al principi anava còmode,a cada pujada notava una calor interior insoportable.Tan sols he enfilat cap a Folgueroles,pujant al salt de la Minyona per darrera,notant que les cames no acompanyaven.He enllaçat pistes per rodar una miqueta i al final he tornat per Sant Julià i Sant Marc,fins a Roda.Han sigut 46kms,800mts de desnivell en 2h45'.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada