15 de novembre 2009

Al loro!!

Després de la sortida d'avui,m'ha vingut al cap l'expressió que va dir en Joan Laporta ja fa un temps:"al loro,que no estamos tan mal!".Les dues ultimes vegades que havia agafat la bici,després d'haver estat 3 setmanes parat,m'havia quedat molt decebut de les sensacions,trobant-me molt pesat i amb molt mala cadència.Avui,però,he vist que tampoc n'hi havia per tant.D'entrada sabia que no faria gaire fred i he anat bastant lleuger de roba(no d'hivern total com la setmana pasada,m'ofegava!).No tenia gaire temps,i he anat fins a Vilanova de Sau,passant per Folgueroles i pujant per Collsameda,notant que les cames responien bé i que s'hi apretava podia aguantar bé.A Vilanova de Sau he començat a trobar tota la gent de la Rupit-Taradell,he girat cua,i he passat per un cami diferent però que m'ha tornat a portar a Collsameda,baixant i rodant ràpid fins a Roda.


Al final m'han sortit 38kms,712 de desnivell positiu,16km/h.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada