29 de novembre 2009

Pelant,corrent...i a 37ppm en repòs!!

Doncs aquests dos dies m'han servit per comprovar que això de córrer i pedalar funciona,i és que m'estic trobant molt bé fent una i altra cosa,amb sensació d'haver agafat molt fondo i capacitat de resistència.Ahir vaig sortir a trotar,al final tot sol,i vaig quedar sorprès de mi mateix.Volia fer una bona tirada,i al final em van sortir 17kms,amb la temptació de seguir tirant fins arribar a la mitja marató.Però tampoc em vaig voler passar.Van ser uns kms que em van portar fins a la Casa de l'Hora i el polígon de la Coromina,a Manlleu,per tornar pujant fins l'ermita de Lourdes,amb un total de 265mts. de desnivell acumulat.Lo millor va ser comprovar que el meu peu no se'n resenteix,només tinc l'abductor dret una mica carregat,i creure que podia continuar corrent molt més.
Avui ha tocat pedalar una mica,escapada ràpida com faig últimament,pujant fins al castell de Sant Llorenç passant per Folgueroles i el casol de Puigcastellet.Des d'allà he baixat fins passar pel coll del Portell,on m'he quedat sorprès de que el fins ara era un camí ple de roques,tècnic,molt erosionat i on m'havia barallat més d'una vegada per pujar sense ficar els peus a terra,ara l'han convertit en una pista llisa sense cap dificultat per passar....ooooooh!!!.He arribat fins quasi Puiglagulla ,i cap a Roda passant per la Carena i Sant Julià,per fer 41kms,758mts de desnivell i 2'5h.,amb molt bon regust de boca i totalment recuperat dels kms corrent d'ahir.
Ahir també em va servir per comprovar l'adaptació del meu cor a l'esforç,ja que si sempre tenia pulsacions baixes(40,42...),ahir vaig veure que estava a 37ppm en repòs,i vaig haver de comprovar-ho més d'un cop,no havia arribat mai a tenir-les tant baixes.


l'abans i el després del coll del Portell...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada