23 de setembre 2009

Xavi Novell,descansi en pau.


Mor el ciclista atropellat aquest dimarts a Llinars del Vallès
Actualitzat a les 14:00 h 23/09/2009
Llinars del Vallès (ACN).- Aquest dimecres ha mort el ciclista que va ser atropellat ahir a Llinars del Vallès (Vallès Oriental) a conseqüència de les greus ferides que va patir. L'accident es va produir a quarts de set de la tarda a la carretera C-35 i s'hi van veure implicades dues furgonetes. La víctima era Xavier N.A., de 34 anys i veí de Sant Celoni (Vallès Oriental), on era molt conegut per la seva implicació amb les entitats culturals i socials del municipi i per la seva afició al ciclisme.


Avui m'ha entristit llegir aquesta notícia,un altre ciclista que ha mort a la carretera.No el coneixia personalment,però era un fidel seguidor del seu bloc,per la seva particular i a vegades hilarant, manera d'escriure.Jo ja fa temps que vaig deixar la carretera i em vaig passar a la muntanya,i tristament fets com aquests em dónen la raó sobre la perillositat de pedalar per l'asfalt.Només demanar màxima precaució als conductors quan trobin a un ciclista,som molt vulnerables i un petit error en les maniobres d'avançament pot tenir conseqüències fatals.Espero que notícies així ens facin reflexionar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada