21 de setembre 2009

Després de molt temps de no sortir junts,avui he tornat a sortir amb en Julià,de la feina,i en Pau,que el coneixia de l'any passat a la pedalada de Folgueroles.La idea era fer una bona tirada per anar preparant el Bicicims,que és d'aqui a dues setmanes i que jo no faré.Hem quedat a les 8,amb boira i una mica de fred,i la meva intenció era seguir una ruta amb molt de corriols que ells no coneixien,però que al final hem acabat escurçant.Primer hem anat fins les cases de la Riera,a Sant Pere,resseguint el Ges,i des d'aqui ens hem enfilat fins a sobre la casa del Feu,a l'Esquirol,amb un laberint de camins que coneixia des de la Marathon i que m'agrada molt de fer,és un constant puja i baixa amb algun tram tècnic i que et va castigant mica en mica.A sobre el Feu,jo volia seguir fins al collet Vidrier per baixar fins la Vola i tornar direcció Sant Pere,però en Julià no ho veia gaire clar(diu que no està bé mentalment....l'hi sembla que és la crisi dels 40,tot i faltar-li 3 anys!!)i baixem fins l'Esquirol per anar a Roda per la Barra de ferro.Aquest tram és divertídissim,i hem disfrutat baixant,fins arribar a un lloc on travesses una riera.Primer he passat jo,i bé.Després en Julià,sento un crit,em giro i el veig pastat al terra.Hi havia molta pedra mullada hi ha saltat per davant.Per sort no és res,el canvi una mica tocat,però seguim.Passem pel costat del salt del Cabrit,molt xulo però brut,i arribem a can Patel.Aqui ja hem agafat pista i cap a Torelló,que els he acompanyat fins al Puig-Agut,els he deixat,i fins a Roda passant per Manlleu.Al final uns 50kms i uns 900 de desnivell acumulat,bastant trenca-cames.
boira i una mica de fred a primera hora

en Pau i en Julià,fent una petita pausa a sobre el Feu
feia temps que no pedalàvem junts
*Avui dilluns,48 minuts tornant a córrer per fer 9'2kms,anant de menys a més i sense molèsties de tendinits als genolls.Demà veuré si m'aixeco bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada