27 de setembre 2009

Cap de setmana d'espectador:seguint les II de resistència de les Cases Noves i la Duatló del Voltreganès.

Primer va ser dissabte,que vaig anar a veure com corrien les II de resistència de les Cases Noves,una prova que vaig córrer l'any passat amb en Julià,quedant setzens,i que tenia moltes ganes de tornar a fer.Al final,però,no hi va haver manera de trobar parella i em vaig conformar en fer d'espectador.Al principi em van fer enveja tota la gent que corria,tot i que mica en mica la meva opinió va anar canviant....el cel es va anar enfosquint,primeres gotes.....i el diluvi!!Em vaig refugiar al cotxe,a veure si parava,i anava veient com passaven bicis però la cosa s'anava complicant:més aigua,vent,el cartell publicitari inflable per on passaven va caure al mig del circuit.....caos total!!Al cap de tres quarts d'hora d'haver començat es va suspendre,i no ser qui va guanyar.

dos moments de la sortida


Aquest diumenge hem quedat amb en Julià,en Marc,i en Toni,amb la intenció de fer un excursioneta,però al final hem anat fins a Sant Martí Xic,seguint el primer tram btt de la duatló del Voltreganès,i hem esperat a que arribessin el degoteig de duatletes,amb molta gent coneguda,i on m'han entrat unes ganes de competir terribles.A veure si ben aviat en puc córrer alguna!

tota la colla direcció Sant Martí Xic

en Pep "candela",en plena transició

a dalt,l'Ernest Riu,i a baix en Sergi,"pingu",en la transició btt-córrer

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada