30 d’agost 2009

Pedalant i corrent

Quinze dies sense bici,feia temps que no estava tant sense pedalar,i avui ja he tornat a rodar una miqueta.Com de costum ultimament,sortida curta de 3h,que m'ha portat a seguir una part del track que tenia de la pedalada de Manlleu de l'any passat,que pert cert vaig fer.Recorregut molt poc tècnic,molta pista,com m'agrada fer de tant en tant,i que he disfrutat a partir de que he escalfat les cames,al principi anava molt clavat.He passat pels voltants de Lourdes,la Cavorca,el Feu..sempre envoltat de caçadors,que la veritat no em feien gaire gràcia.
Al final m'han sortit 48kms,130ppm de mitja i 2500kcal cremades.

Ahir vaig sortir una miqueta a córrer per fer 12kms i comprovar que físicament el meu cos,i especialment el meu peu dret(artritis..),s'estan portant molt bé.La meva pregunta és:fins quan?De moment no hi donaré més voltes i disfrutaré el moment,ara mateix crec que estic igual de motivat per la bici que pel tema córrer....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada