12 d’agost 2009

Dies de poca motivació

Torno a escriure quatre ratlles,després d'uns quants dies molt "tontos",on han coincidit vàries coses:dies de molta calor i a les tardes no em veia amb cor de fer res.Vacances,que jo pensava que servirien per fer alguna tirada llarga i res més lluny de la realitat.I finalment,"tendinitis de la pata de ganso",que la tinc als dos genolls,concretament a la part interna una mica per sota dels genolls.La tendinitis me la vaig provocar de la manera més tonta,ja que fa tan sols unes tres semanes que vaig començar a córrer,però com que em vaig guiar pel meu entusiasme i no pel sentit comú,vaig fer una sobrecàrrega brutal dels tendons.Ara intento anar a caminar ràpid i aviat provaré de tornar a córrer,però aquest cop ho faré amb cap.
Apart d'això,aquestes dues últimes setmanes m'he dedicat a fer petites sortides,sempre al matí,i on he fet un màxim de 45kms i no he arribat a les 3h cap dia.I també està bé,surts menys hores però més dies.Ara vindran dues setmanes que per feina només podré sortir els caps de setmana,però què hi farem,a veure si puc començar a córrer i ho compenso una mica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada