14 d’agost 2009

Amb més ganes

Després d'aquests dies tontos que he passat,avui ja he agafat la bici amb més ganes,sobretot després de comprovar que ja quasi m'he recuperat del tot de la doble "tendinitis de la pata de ganso".M'ho vaig provocar corrent(a peu,no en bici) i després d'anar al fisio i fer una mica de bondat,sembla que ja tinc els tendos desinflamats.Aquests dies he anat a caminar-córrer vàries vegades,i ahir ja vaig trotar quasi mitja horeta i sembla que la cosa pinta bé.Això si,vigilo molt i estiro moltíssim,que és la clau,o sino el cos no perdona i et dóna senyals d'alarma.
Avui,però,btt i amb més ganes,fent una volteta molt poc exigent tècnicament i amb molta pista,que m'ha ajudat a sentir-me còmode i poder rodar tranquilament que és el que volia.Al final he anat direcció Manlleu,he vorejat tot l'eix Vic-Olot fins arribar a Sant Andreu de la Vola,i després de pujar al collet Vidrier i baixar fins l'Esquirol,he tornat per la barra de Ferro,un tram final que m'agrada molt.
La ruta ens aquest enllaç a la pàgina de Wikiloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada