29 d’agost 2011

Dos dies més d'intensitat.


Avui he acabat un seguit d' entrenaments de molt volum, acumulant moltes hores i molt desnivell a les cames, però amb la sensació de recuperar bastant bé i no passar-me de rosca. Des de dimarts passat que acumulo més de 16h corrent i pedalant, que per mi és molt, i estic molt content especialment en les hores i les sensacions dedicades a córrer.
Ahir volia fer una tirada llarga amb la btt, però al trencar un raid només començar, em va fer desviar del què volia fer i com ja he fet més d' una vegada vaig enfilar per asfalt, no volia destrossar la roda. Vaig fer una ruta pel Lluçanès, passant per Olost, Prats, Lluçà, Sta. Eulàlia de Puigoriol, Sant Boi, Sant Hipòlit, Vic, Sta. Eugènia, Vic un altre cop i Roda. Em van sortir 112km i 1350 de desnivell +, i vaig disfrutar de la tranquilitat d' unes carreteres amb poc trànsit.

I avui, dia corrent per la zona de Bellmunt. Després d'aparcar a prop de la Redorta, he anat amunt pel dret i poc abans d'arribar al pàrquing m'he desviat avall per fer part del track de la duatló de Bellmunt. Un altre dia amb bones cames pujant i fent 10,5km més amb uns 800mts de desnivell acumulats.

I demà, tinc la intenció d'anar fins a Sant Feliu Sasserra per fer el recorregut btt de la duatló d'aquest diumenge dia 4. Crec que el recorregut és el mateix que l'any passat i com que el vaig trobar molt tècnic aniré a fer un petit reconeixement del terreny.


Avui he passat per la Tosca dels Degollats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada