09 de gener 2011

Ja torno a pedalar i a córrer!!

Després d'unes setmanes que se m'han fet molt llargues, per fi ja puc dir que he tornat a l'activitat d'una manera més o menys normal, i el més important, pràcticament recuperat del tot. He passat uns dies molt dolents, i és que tot i que la visita al fisio em deixés una mica més tranquil, semblava que les molèsties a la cama no acabessin de marxar. Per això vaig ser més prudent del que tocava ser, i fins ahir que vaig fer un repòs total.
Ahir em vaig decidir i em vaig animar a sortir a pedalar una mica. Vaig aprofitar un dia perfecte sense fred, sense boira, sense fang...i tranquilament van caure 40km totalment plans i la majoria per bones pistes, només per comprovar que la cama responia molt bé.
I avui m'he atrevit a córrer una miqueta, no he arribat ni als 5km, només volia veure si estava recuperat com per trotar una mica, i tot i arrossegar una petita molèstia al tibial, no era gaire important. Ara supòso que demà sortiré un altre cop amb la bici i fins dimarts que no tornaré a córrer, a veure si sumo més km i em noto encara millor.

un petit somriure després de tants dies parat...

Aquests dos dies també han servit per estrenar el meus regals de Reis: el Garmin 305 Forerunner, ja feia temps que el volia i estava cansat de sortir a córrer amb el Garmin que tinc per la bici agafat a la mà. He aprofitat una oferta del 20% que feien al Decathlon i l'he comprat. I també he jubilat les Saucony que tenia per córrer i provaré les Nike AirPegasus, a veure què tal, de moment molt còmodes amb els pocs km que he fet avui. I ara tocarà posar-se les piles i recuperar el temps perdut, el 30 de gener hi ha la duatló de Folgueroles i porto unes setmanes molt dolentes on he descuidat bastant la dieta, a veure si em poso les piles i amb aquestes tres setmanes em poso al nivell que estava fa un mes.




2 comentaris: