28 de febrer 2010

S'ha acabat el cap de setmana i almenys puc dir que cada dia he pogut entrenar una miqueta. Avui havia quedat amb en Pingüi i l'Ernest per sortir, però jo havia de ser aviat a casa i la meva intenció era acompanyar-los uns kms i després tornar sol. Però com que l'hora de quedar era a les 8:30 i ara a quarts de 8 ja és clar....doncs a aquella hora ja he començat a rodar sol, l'important és les ganes de fer kms. Després m'he trobat amb ells i hem anat direcció Forat Micó, on els he acompanyat fins abans d'arribar on comença el tram trialer, a la zona de la casa de la Vall. Ells volien explorar una mica per la zona del pic de l'àliga, i jo ja he girat cua cap a casa. Al final encara m'han sortit 40km i 875mts de desnivell, que està prou bé. Això si, els quàdriceps molt carregats d'ahir.

Amb l'Ernest i en "Pingüi"(ja,ja!!), quan els he deixat


I ahir sortida running, sobretot amb l'intenció d'acumular desnivell i dificultat tècnica, segurament aniré a la duatló de Centelles i el tram corrent sembla molt exigent.Vaig sortir de casa i vaig enfilar fins al Castell de Torelló, o del Moros, i vaig carenejar una mica per la zona del darrera, amb més temps m'hauria aventurat a anar direcció Sant Pere i de pas descobrir zones noves que no he fet mai. Al final em van sortir 12km amb 485mts de desnivell+, em vaig notar bastant bé tot i que porto uns dies amb l'esquena una mica carregada, no sé si de la feina o del córrer i la bici, sort que amb una mica de
Fisiocrem sembla que la cosa millora.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada