14 de febrer 2010

Poca bici i trompada

Per fi s'acaba una setmana molt dolenta per diferents motius. Meteorològicament parlant freda freda, amb pocs kms a sobre la bici tot i que he pogut fer dues sortides corrent per compensar una miqueta. I a nivell extraesportiu, divendres vaig culminar la setmana de la pitjor manera: tenint un petit accident amb el cotxe sortint de la feina. I dic petit perquè va ser la típica trompada on un conductor circula tranquilament pel seu carril (jo), quan de sobte un altre conductor no fa l' STOP (l'altre), i no hi ha manera d'evitar xocar. Per sort, només he de lamentar petits desperfectes al llum esquerra i una mica ensorrat el lateral a sobre la roda, tot i que no va rebre res més. Grua, cotxe de substitució i cap a casa. Mala manera de començar el cap de setmana, tot i que almenys físicament estic bé.
Tornant al tema esportiu, he fet un parell de sortidetes corrent, dimecres 11km pels volts de Lourdes, i ahir 12kms per la zona del passeig del Ter, a Manlleu, arribant fins al Cap del Pont, a la Gleva, i tornant fent una volta passant prop de l'institut de Manlleu. M'estic començant a notar bastant lleuger, mica en mica vaig baixant pes (quasi 2kgs en 3 setmanes), i em noto molt més àgil. I a nivell de pedals, tan sols avui he sortit a estirar les cames, 30km, i amb petits problemes mecànics al canvi. Per sort, m'he creuat amb en Grau, que s'ha ofert a donar-me un cop de mà, i la veritat que l'ha ajustat perfectament. El que fa una clau Allen i unes bones mans.Gràcies!!

un petit exemple del fred d'aquests dies...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada