24 de maig 2009

Pujant i baixant a Collformic,100,5kms

Un altre dia d'aquests que m'agraden molt últimament:molts kms,molt desnivell,i amb un recorregut mixte,l'hi estic agafant el gustillo a les pujades asfaltades,tot i anar amb btt.Tenia molt clar anar fins a Collformic,i depenent de les sensacions veuríem que feia.He anat fins a El Brull,passant per Montrodon,Seva,tot per camins,i a partir d'aquí carretera i amunt.Pel cantó de Seva la pujada és molt suau,només al final pica una mica,i com que a l'arribar a dalt em trobava de conya,decideixo anar avall....però per l'altre cantó,i baixo fins l'inici del port,en un pont que hi passa el riu Tordera.Paro,menjo,giro la bici...i amunt!!Per aquest cantó la cosa ja és més seriosa,són 15,5kms i 830mts de desnivell,peró he pujat millor del que em pensava,en 1h i 2'.Tema apart les motos:la pujada a Collformic és un autèntic circuit de velocitat per motos,increïble les que m'han arribat a passar.El dia que els Mossos posin un control amagats,faran la primera pela.
Després d'arribar a dalt i menjar una mica,altre cop avall fins El Brull,Seva,passo el pont del molí dels Sors i pujo fins a Taradell,tot pel dret,aquí ja no toco més afalt,i enfilo fins Sant Marc,Folgueroles i Roda.
Al final m'han sortit 1o1kms,1785mts de desnivell total,149pulsacions/minut(màxima de 188),3600 calories cremades(déu n'hi do) i 20,3km/h de mitja.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada