17 de maig 2009

Per la zona de Puiglagulla,Viladrau,Sant Llorenç

Avui hem sortit amb en Sergi a fer una bona ruta,per acabar de preparar la Cabrerès de la setmana que ve(jo no hi aniré),i hem fet una bona tirada de poc més de 4h. i uns 60kms,i que ens ha portat fins a Viladrau.A quarts de nou ja sortíem de Roda,i enfilàvem el camí clàssic que passa per Sant Julià,la Carena i va a petar a Puiglagulla,i després de dret avall,fins sortir a la carretera que va de Seva a Viladrau,travessant-la un parell de cops i anant a parar al camp del club de Polo de Viladrau(tela camp!!).En general no hem trobat grans pujades,però si que bastants repetxons,sobretot just abans d'arribar a Viladrau.Quan hi hem arribat,parada obligatòria per agafar forces,barreta i plàtan de rigor,i a tornar-hi!!Ara venia la part més divertida de la sortida,un caminet que després de deixar Viladrau i enfilar-se una mica,comença a baixar i baixar,amb algun "peralte" dels que et fan pujar l'adrenalina(tot i que jo no es que sigui molt baixador) i que et porta directament a sota l'eix,a l'alçada de la cantina.
Com que anàvem bé de temps,li he proposat de pujar pel coll de Portell,com a petita "encerrona",a veure si ens en sortíem sense posar peu a terra.A la pujada hi hem arribat després de passar per la pista que surt de sota l'eix i que sembla que no però va fent mal,va pujant i pujant...Comencem a enfilar-nos,(trobem una caminada)i mica en mica el terreny es va complicant fins que tots dos acabem patinant,i com no,peu a terra.Un cop,dos,tres....és que és realment molt tècnica!!Arribem a dalt,i comencem a baixar direcció Sant Julià,i quan ja hi arribàvem...última sorpresa!Li proposo pujar direcció Sant Llorenç,per acabar de rematar la sortida,i on hem trobat una rampa que ens ha acabat d'exprimir les forces.No hem acabat d'arribar al castell,i ja hem baixat directe fins a Roda,després d'una bona ruta amb 1260mts de desnivell acumulat i ons hem trobat una mica de tot:pista,corriol,trialera....Amb ganes de tornar a agafar la bici!!

en Sergi a l'ultima rampa....era dreta,eh!