11 de setembre 2011

Cursa de muntanya de Vic, 11è classificat: avui si, molt content!!

Si diumenge passat escrivia aqui al blog, que estava una mica decepcionat per com havia anat tot a la duatló de Sant Feliu Sasserra, avui només puc dir que estic contentíssim per com m'ha sortit la cursa de Vic, tancant així una setmana rodona a nivell d' entrenaments, potser la millor des de que m'hi he posat una mica seriosament. De fet, avui només volia fer un bon entrenament de cara la duatló de Bellmunt, però ja se sap, un cop et poses un dorsal i et trobes bé...a tope!!

La cursa era de 2o km, marcada per una forta calor, i on havíem de pujar un parell de vegades a la Creu de Gurb. La sortida era per pista ampla, ideal per estirar el grup i evitar taps, i durant els 3 primers km anava a una mitja d'uns 4'15'', potser massa ràpid pensant en el que venia, però com que em notava bé anava tirant. Mica en mica entràvem per una zona de corriols i començàvem a guanyar alçada, fins passar per sota la Creu de Gurb, el primer cop no acabàvem d' arribar a dalt de tot. Durant aquesta pujada m'he notat molt fi i he passat a molts corredors. Després hem començat a baixar i després d'una baixada més o menys tècnica, el recorregut passava per una zona de bastanta pista ampla, aqui si que hauria de millorar perquè noto que em falta una mica de velocitat, i és una cosa que intentaré millorar. Després de baixar bastant, mica en mica tornàvem a enfilar cap a la Creu de Gurb, primer pujant per pista, i la part final molt vertical i tècnica, amb molta calor, i on he pogut adelantar a 4 o 5 corredors. Coronàvem al km 15 i tocava baixar, primer per un corriol bastant tècnic, i després combinant pista i corriol, uns km finals que se m'han fet una mica llargs però arribant prou sencer al final.

Ara demà descans, amb massatge de descàrrega inclòs, i encarant els ultims dies de la duatló de Bellmunt, on em fa molta il·lusió fer una bona classificació.



A dalt, foto que m'ha fet l'Enric Rota arribant per segon cop a la Creu de Gurb, i abaix, amb en Lluis Màrquez, abans compartint assajos i concerts amb Cave Canem i We The Cats, i ara de tant en tant compartint alguna cursa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada