03 d’abril 2011

Descarregant tensió!!

Després d'unes setmanes de bastants nervis acumulats, i a les portes d'una mudança per canvi de domicili amb tot el que això comporta, avui tenia ganes de sumar uns quants km de running i amb desnivell, a veure si em descarregava aquest estres que porto. Tenia ganes ja feia temps d'anar fins a Bellmunt des de casa, tot i que fins ara no m'havia atrevit, no acostumo a fer mai més de 17 o 18km, i sabia que passaria dels 20. He sortit prou d'hora, i he enfilat direcció al castell de Torelló. He començat una mica pesat d'estómac, però mica en mica he anat entrant amb calor i pujant més àgil. Un cop deixat el castell, tiro direcció Bellmunt, baixo fins la pista que puja de Saderra, giro amunt i arribo a coll de Duec. Allà he coincidit amb l' Enric Rota, fa temps que llegeixo el seu blog però no el coneixia personalment, ell estava preparant els Matxos i junt amb dos companys més feien una bona tirada d'uns 30km per preparar la cursa, a veure com els hi va. Jo he anat seguint sol amunt resseguint la carena fins arribar a dalt a Bellmunt i fer una petita parada. Portava 12km i em notava prou bé, he començat a baixar direcció Sant Pere pel GR i després cap a Sant Vicenç passant per la hipicia i pel vora Ges fins a Torelló. M'ha anat prou bé l'apretada tot i acabar bastant cansat muscularment, feia bastant temps que no acumulava tants km ni tant desnivell. Distància total: 21'1km Desnivell acumulat: 907mts . Pulsacions : 160 de mitja. Temps: 2h23'.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada