28 de febrer 2011

Sortides curtes però intenses

Seguint amb la tònica dels últims dies, cap de setmana on he sortit a entrenar poca estona però buscant exprimir al màxim les meves cames. Aquest dissabte vaig sortir a córrer, i després de molt temps he tornat a pujar Bellmunt pel dret, seguint les marques del GR. Feia temps que no corria tant cara amunt i no sabia com aniria, però al final encara he pujat prou bé. Començava des del cementiri i arribava a dalt amb 32'30'', curiosament el mateix temps que vaig fer l' última vegada que hi vaig pujar. Després de uns minuts de relax torno cap avall, però per no tornar pel mateix cami passo per darrera les antenes i vaig resseguint fins al coll de Duec i avall fins a Sant Pere. Al final em surten 10'7km i més de 600 mts de desnivell.

I ahir btt. Dijous ja vaig sortir quasi 2 hores per tots els camins i corriols que van des de la casa del Verdaguer fins a sobre el Feu, per on es passa al principi dels Tracks del Diable, tornant per l' Esquirol i Roda, i ahir sortida llampec ( 1h30). Sortida anant a busca desnivell i que em va portar fins a Collsaplana, que també feia temps que no hi pujava. Ja vaig sentir que havien arreglat el cami, i la veritat és que es nota, sembla que sigui més "fàcil" de pujar, fins i tot vaig poder arribar a dalt sense haver de posar el plat petit. Vaig tornar pel mateix cami ja que no tenia gaire temps i apart bufava un vent molt fort que en alguna baixada em va fer patir... Aquesta setmana veurem si puc entrenar gaire, per culpa de la "setmana blanca" treballo a torn partit i costarà sortir a pedalar, suposo que a córrer si que podré escapar-me.

la meva cara a l'arribar a Collsaplana....




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada