01 de novembre 2010

Sumant Km i pujant ràpid

Després de molt temps sense fer sortides de més de dues hores, avui he pogut escapar-me i fer un total de 79 Km en 3h50'. Això si, he fet un recorregut molt fàcil, només tenia la intenció de sumar molts Km per agafar una mica de fondo.
He sortit ben d'hora i he anat rodant per pistes i més pistes, passant per Roda, Vic, Mont-Rodon, i arribant fins a Seva després de travessar tota la Plana. Després d'una mini-parada he tirat enrera fins arribar al pont del Molí dels Sors, on després de creuar-lo comença la pujadeta primer més tècnica i després per pista, que porta fins l'alt de la Mansa, a sota l'enclusa de Taradell, arribant després fins a Puiglagulla. Aquí he agafat el camí de la Carena, que porta a Sant Julià, feia molt temps que no hi passava i m'ho he passat molt bé. Després de Sant Julià ja he anat direcció Torelló passant per Sant Marc i Roda, arribant a casa una mica cansat, i és que dos dies celebrant l'aniversari del meu fill, destrossant la dieta i bevent una mica d'alcohol es noten.

I aquest divendres vaig fer una escapadeta fins a Bellmunt, que em va servir per comprovar un altre cop que els 3 kg perduts es noten i molt. Vaig sortir quan encara no feia una hora que havia dinat, i sense escalfar gaire vaig encarar les primeres rampes de Bellmunt. No anava amb l'intenció de fer temps, però mica en mica vaig veure que anava pujant molt bé i vaig decidir apretar a veure què passava, i al final va passar que arribava a dalt amb un temps de 35'10'', rebaixant en 40'' els 35'50'' que tenia com a millor temps, i amb la seguretat que pujant amb unes altres condicions(sense el dinar a l'estómac!!) encara puc rebaixar la marca una mica més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada