14 de març 2010

Les xifres de la setmana: +12, +12, +15, 0, -3

Setmana marcada per la neu i que va provocar la suspensió de la duatló de Centelles, que finalment es farà el 25 d'abril, i que ha fet que estigués mandrós per agafar la bici però que en canvi he estat fòrça motivat a l'hora de sortir a córrer. Després de passar el dilluns i el dimarts en blanc, mai millor dit, dimecres i dijous ja vaig sortir a trotar en dues sortides sumants 12km en cadascuna, això si, disfrutant més del paisatge blanc de la comarca que pendent de posar intensitat a les cames.
El 0 del titular es referia a km en bici, i és que no he tingut motivació de sortir a pedalar preveient el fang que trobaria, ja en vaig tenir prou el diumenge, i això que encara no havia nevat...Suposo que demà tornaré a sortir una estoneta, ara que sembla que mica en mica s'imposa el sol i es va assecant tot.
Una altra de les coses destacades aquesta setmana és que després d'unes quantes setmanes vigilant amb la dieta, ja quasi he perdut 3kg, que sincerament es noten, sobretot ho noto en la lleugeresa de les cames quan surto a córrer. Una de les coses que més hi influeixen és el fet d'haver deixat el gimnàs, així apart de greix també baixo pes muscular. Portava bastants mesos desmotivat i sense cap objectiu, i finalment ho deixo aparcat, ja veurem si més endavant hi torno.
I ahir em vaig comprar sabates noves per córrer per muntanya, les Brooks "Cascadia", feia temps que anava amb unes Salomon molt castigades i ja tocava fer un canvi. Vaig anar a la botiga L'Aire Esports de Granollers, on finalment em van recomanar aquestes... i avui tocava estrenar-les! He sortit a fet un rodatge llarguet, 15km, i les primeres sensacions ha estat boníssimes, extremadament còmodes, ideals pel meu delicat peu dret. Si a això li sumo el fet de trobar-me molt bé corrent i el migdia primaveral que feia, només dir que un "estreno" perfecte.

les Brooks Cascadia

2 comentaris:

  1. Hola! bons kms run!
    Les Brooks tenen molt bona pinte.Jo tb tinc unes Salomon molt perjudicades i tocaria cambi ja...
    Bona setmana!

    ResponElimina
  2. L'estrena va ser perfecte, jo que porto plantilles s'em van adaptar de conya, molt toves i còmodes. Vagi bé!!

    ResponElimina