24 d’octubre 2009

Ara si,per fi:Bye,bye,pata de ganso!!

Després de moltes semanes,masses,de problemes amb els meus genolls,ara si que puc dir que sembla ser que ja he passat pàgina a la maleïda tendinitis de la "pata de ganso".Des de l'última visita al fisio em vaig prendre seriosament el que em va dir,primer repòs i gel,combinat amb anitiinflamatoris,i després començar molt suaument i de forma progressiva,que és el que estic fent.També he intensificat molt l'entrenament de cames al gimnàs,i, dos dies a la setmana, apart de tonificar tot el cos,entreno a consciència quàdriceps,bessons,..crec que potser és el que més ajuda a protegir totes les articulacions,lligaments i tendons.I sobretot estirar molt,una cosa que per mi ara és sagrada.
Aquesta setmana,concretament,vaig començar diumenge sortint a trotar mitja horeta,molt suau,i dimecres 35minuts més,també molt suaus.Ahir a la tarda vaig anar fins al camp de futbol de Torelló,i vaig començar a donar voltes a la pista de sorra,ideal perquè és ben tou i les articulacions no pateixen tant.Fins i tot em vaig atrevir a fer un parell de sèries de 8oomts,i em vaig notar prou bé.Pel que fa a la btt,poca cosa,divendres de la setmana passada vaig fer una escapada de 2 h,fins arribar a Puiglagulla,i ja no l'he agafat més.Amb la Laia demà arribem al final de l'embaràs i no m'he volgut escapar pel que pugui passar,ara en qualsevol moment es pot posar de part,i ja coneixem la llei de Murphy....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada