15 de juliol 2009

Tornant a pedalar amb ganes....i a córrer!


Després d'uns quants dies sense agafar la bici,una mica per falta de motivació,avui he tornat "al ataque",amb una sortideta curteta en una tarda sufocant,però que m'ha deixat bones sensacions.He fet una volteta cap a Sant Julià i cap a sota els cingles de Sant Llorenç,buscant desesperadament les ombres,com més va menys m'agrada la calor d'estiu.Han sigut 40kms on he anat de menys a més i he acabat a un bon ritme i amb la sensació de tenir els quàdriceps plens, que responien quan volia apretar.
Aquesta setmana també he tornat a correr.Realment no és el més indicat per la malaltica crònica que pateixo,una barreja d'artritis reumatoide i espondiloartritis,que m'afecta únicament el peu dret.Les meves articulacions s'inflamen,i provoquen dolor,però últimament estic bastant bé.Ja fa molts anys havia corregut alguna mitja marató,fins i tot fa cinc anys baix córrer la de Roda,però acababa bastant tocat del peu i ho deixava.
Ara em faria gràcia anar-ho provant,a veure si d'aqui un temps puc fer alguna duatló,però això és una cosa que ja es veurà amb el temps.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada