02 de juny 2009

Pujant més ràpid!!!!

Després de que fa més o menys un any,fes el meu millor temps pujant a Bellmunt,36'30'',avui per fi m'he aconeguit superar.No sé si és gaire bona aquesta fixació amb el temps,la marquitis,però Bellmunt el conec tant bé que em serveix per veure en quin estat de forma em trobo.Avui tampoc és que ho tingués molt en ment,això de pujar Bellmunt,però com que tampoc tenia molt clar on anar n'hi molt temps,he optat pel més fàcil i típic.He tingut sort que s'ha tapat molt el cel (semblava que plouria),i m'he salvat del sol,i ho he notat.Avui tampoc duia bossa,que realment molesta quan vas cara amunt,i últimament m'he apujat una mica el seient de la bici,i crec que pedalo millor,com si fes la pedalada més completa.
Només començar a pujar ja he notat que anava molt lleuger de cames,i m'he motivat molt,amb ganes de pujar més ràpid que mai,cosa que al final he aconseguit:35'50''.He arribat a dalt traient l'estómac per la boca però bastant sencer,potser amb la respiració una mica "desordenada" durant tota la pujada i ofegada,però bueno.Després ja he baixat ràpid cap a Roda,i aquesta setmana suposo que sortiré un altre dia més tranquilet però fent més kms,esperant la cursa de diumenge,que ja en tinc ganes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada