15 de gener 2009

Pàdel+ciclisme=caca de la vaca

avui si que he patit!

Aquesta cara podria definir perfectament el meu estat físic quan he acabat de pedalar aquesta tarda:brut, i trinxat com feia temps no em trobava.Ahir vam anar a fer una horeta de pàdel amb companys de la feina,i no em pensava que afectaria tant al meu rendiment.Volia fer una bona tirada per anar sumant km,i al final tot ha acabat en 2h de suplici.El meu cos volia però les cames han dit que no.Suposo que el tipus d'exercici és molt diferent i no ho he assimilat,fins al punt de desitjar arribar a casa com més aviat millor,no parava de pujar pinyons ...i no podia!Quina frustració,per favor.
Tema apart el fang,impressionant lo malament que estan tots els camins,corriols....tot!!Costarà molt que s'arreglin,la veritat és que desmoralitza una mica,però què hi farem.
Quan he arribat he anat al gimnàs a fer bodypump,una horeta intensa i els meus quàdriceps i bessons cremant i demanant pietat:però m'encanta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada