21 de desembre 2008



Després de dos dies una mica grogui(divendres em van
treure un queixal del seny),avui he tornat a pujar a
sobre la meva "estimada".He sortit a -2,5graus,i he
tornat a comprovar el cul de sac que és Roda-
Manlleu,amb una boira intensa que desapareixia tot just
enfilar cap a l´Esquirol.
He volgut donar la típica volta a Cabrera,tot i que em
feia por trobar molt fang i restes de la nevada de la
semana anterior....i ho he encertat!La pujada fins a
Cantoni ha sigut tranquileta,gràcies a què el fang
estava glaçat i em permetia pedalar sense patinar.Els
problemes han començat després d´iniciar a vorejar
Cabrera,quan han aparescut les primeres clapes de neu
i el fang mostrava la seva cara més lletja:un poti-poti a
estones ciclable-divertit i moments on et desespera no
saber per on dirigir la roda i que fa que quedis clavat i
no avancis.Després de passar la Casa Nova dels Racons
torna a venir la pista més bona tot i que el fang ja és
permanent,i aquí ja no arrisco gens i vaig molt a poc a
poc.Al final agafo el camí rural que voreja l´eix Vic-Olot
(la carretera ja està pintada tot i que fins abans de
semana santa no l´inauguraran....)i em creuo amb
algun bttero que també va enfangat com jo.
Arribo a casa amb 50km però amb molts d´aquests que
tenen un valor doble,ja que pedalar amb fang,neu i gel
és un entrenament molt complet i exigent,d´aquells
que et deixa una sensació d´haver treballat molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada